Magsjuk...

Go' kväll läsare! Jag har varit hemma idag för att jag varit magsjuk, spydde igår kväll... Inte najs. Nu mår jag sådär men bättre än förut i alla fall, det är väl dagens +. Jag har inte gjort så mkt idag jag har mest sovit och tänkt på olika saker. Julafton, framtiden, julklappar, familjen, kompisarna... m.m. Tiden går alldeles för fort, jag kan inte förstå att det är den femte December! Jag är kvar i November... Och snart innan jag har kommit fram till första December är det Julafton! Kan nån hämta upp mig från November så att jag hinner med?
Jag har också tänkt på att klippa mig (igen!) Klippte av mitt ganska långa hår för ett tag sen och nu är det axel långt. Jag funderar på ännu kortare...


Kanske ska jag klippa mig så här?

...Eller så här?
Fotona är från www.frilla.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0