Do yo want to jump from a bridge? Yes Man!

Hello! Vad har ni gjort idag? Jag har varit med mamma hela dagen. Som sagt jobbade jag idag och gick upp tidigt (ett mirakel!) Mamma jobbade bara till tolv, vi åt lunch och sen åkte vi till Filmstaden Sickla. Men innan det skulle vi köpa tapet till mig, vi hittade en mkt snygg tapet, I liiike! Sen såg jag, Clara och mamma Yes Man, väldigt bra faktiskt! Jag rekommenderar er att seee it! Det var väldigt mysigt att umgås med mamma och Clara i alla fall. Oh! Nu höll jag på att glömma, det hände en ganska pinsam grej innan vi såg filmen. Jag skulle på toa innan filmen började och så gick jag till första dörren som jag såg utan att titta vad det stod på den. Jag tvärstannade i dörröppningen, har de gjort om här inne? Det såg inte ut så här sist jag var här dörrarna var inte där och, det fanns inga pissoarer heller... Pissoarer?! Och en kille som kissar... Smäll! Jag slängde igen dörren och började gå mot tjejtoan och hörde mamma och en tant skratta bakom mig.
- Där fick vi oss ett gott skratt Claudia! nästan skriker mamma över hela biografen.
En tomatröd mig försvinner in på damernas. Vi gjorde inte thailändsk maträtt idag, det blir imorgon.
 Nä nu måste jag sova! Godnatt!

Tapet
Min tapet

Snömannen
Snömannen i tvättstugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0