En utmaning av EmmieAlina

Hej här får ni en utmaning som EmmiAlina har gjort, tryck här för att se hennes blogg. Iallafall utmanar jag er (frivilligt för den som vill) att göra det här :) 

Jag blev utmanad av: EmmieAlina

Fortsätt meningarna i kommentarsfältet:

1. Jag gillar den här bloggen för att...
2. Jag vill ha mer av... i denna blogg
3. Jag är... gammal och bor i...
4. Mina favoritbloggar är...
5. Min blogg borde andra läsa för att...

Nu ska jag försöka designa bloggen, ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Alina

1. Jag gillar den här bloggen för att den är bra och intressant på ett sätt som gör att man stannar kvar!

2. Jag vill ha mer av bilder på dig själv i denna blogg. :)

3. Jag är 16 år gammal och bor i centrala stockholm.

4. Mina favoritbloggar är bland annat, Karin, Ssanibo, och massa andra!

5. Min blogg borde andra läsa för att den är varierande och kanske passar andra?



:)

2008-12-18 @ 20:20:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0