Fredag på Forum, Grattis Ella!

Hejsan, jag har inte bloggat på ett tag, och jag tog bort alla mina inlägg... Jag blev bara bloggtrött och bytte blogg, men nu är jag back in bussines igen (och vi får hoppas att jag stannar här nu, hehe.) Men idag så var jag på Forum nästan hela dagen med Sara och Ebba. Jag och Sara skulle köpa presenter till Ella, (by the way, Ella fyller år idag, har du glömt att gratta henne? Ring!) Och Ella du ska bara veta att du är en underbar fantastiskt person, och jag brukar reta dig ibland (kompisretning!) Men du ska veta att jag älskar dig jätte mkt, och jag är så glad att vi är vänner, Grattis Ella! Anyway, jag och sara hittade jätte bra presenter och hoppas Ella blir glad!
men jag måste gå nu, puss <3
 

Sara äter för första gången mjukglass!!

Vi är på Barista, världens mysigaste café efter Koloni Garden
Vi är på Barista och har det jätte mysigt <3


Jag skulle smaka på Ebbas mjukglass och gélehallonet ramlade av glassen, förlåt ;P



Ebba & Sara utanför Media Market i Forum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0