Helgen 15-16/11-08

I Lördags åkte jag till Husby där Erika, MT och Sandra bor.  (MT och Sandra är Erikas kusiner.) Det var jätte mysigt! Vi bakade lussebullar, tittade på film och mysade. Det blev ganska sent, men jag vaknade nästan först av alla ändå. Idag så var familjen och jag på nationalmuseet , vi skulle träffa Cattis och hennes pojkvän Riccardo (från Portugal.) Vi fikade och tittade lite på konst och höll på lite i ateljén, det var jätte kul och Riccardo blev godkänd haha. MVG+ självklart :). Men tyvärr kan jag inte sätta in bilder från helgen, jag glömde mobilsladden till datan hos mamma så bilderna kmr i efterhand nästa vecka.
Kram!

Hittade lite olika julhälsningar på olika språk kolla här!
najs va? Jag känner att julen är påväg.. <3
Julafton
Pepparkaksgubbar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0