Lördag, Ellas tjejmiddag <3

Hejsan! Idag så var det Ellas tjejmiddag och det var jätte mysigt! Först när vi kom dit så var det presentöppning och det som hon fick av mig och Sara var, svamp/färgpennor, Om jag kunde drömma, De försvunna, sen köpte vi lite flamsgrejer, en penna som såg ut som en tjej med rödprickig klänning, sen var det något mer som jag glömde.. hehe. Lite andra grejer som Ella fick var ögonskugga, läppglans, tröja, presentkort, choklad m.m. På festen så spelade vi levande Cluedo, lagen var; Lag 1 Sara, Karin & Milla Lag 2 Jag, Anna& Ebba. Det var en kort och bra match, Lag 1 vann! Vi käkade också middag och efterrätt, Middan var fisksoppa, skitgood by the way. Efterrätten var good cheescake aktig tårta. Vi spelade lite singstar Rock Ballads också, och sen spelade vi vanlig spel(bräde) Cluedo. När jag kom hem var klockan över elva så det var inte så mkt kvar av kvällen, jag tittade på tv ett tag sen gick jag och la mig. Ha det bra!



Millan såg ut som Julia Roberts på tjejmiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0