Nationalmuseét

Hallå! Idag var det inte så mkt skola, vi hade bara 20 min franska sen skulle vi gå till Nationalmuseét. På museét så berättade vår guide om gudarna och den trojanska hästen, Amor m.m. Sen skulle vi hålla på med lera, vi skulle göra nakenskulpturer (små.)  Jag älskar att hålla på med lera, men vi hade bara en halvtimme på oss eller mindre t.o.m så jag hann inte göra så mkt, men jag blev nöjd iallafall. Vi slutade ungefär halv ett så jag & Ella,Karin & Anna var kvar och käkade matsäcken och pratade och flamsade. Sen så skulle Karin,Ella & Anna hem till Sara (Ebba var där också) men jag kunde inte följa med för jag skulle till pappa och var tvungen att packa. Och här sitter jag nu och slöar i soffan och tittar på tv, men godnatt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0