Gympa, Barista and Karin

Hejsan! Det blev inget inlägg igår, jag var för trött. Idag gick jag till skolan, glad att träffa alla kompisarna
igen och skratta. Och alla ni (ni vet vilka ni är) som är mina kompisar, jag tror inte jag har sagt det på ett tag men
jag vill att ni ska veta, ni är bäst och jag älskar er. Och min familj, jag älskar er oändligt mkt. Och mina tre
syskon, jag är så glad att ni är ni, det kunde gått hur som helst.
I Skolan idag så hade vi Matte, Idrott, Engelska, Media & SO. Jag var inte med på gympan idag, och den här veckan är det min favorit, redskap. Jag kände mig fortfarande lite krasslig. Men jag hade kul på gympan ändå, filmade och tog massa bilder som ni ser :). Efter school så gick jag och Karin till Barista och fikade och pluggade (mest fikade och snackade..) Vi var där ett par timmar sen när Karin skulle till Nacka Strand och fixa nytt pas fick jag skjuts hem, det spöregnade. När jag kom hem så pluggade jag lite till, sen kom Cattis (syrran) till oss. Hon skulle hjälpa mig att plugga lite sen skulle hon äta middag med oss, jätte mysigt. Det blev pastasallad, mums!
Goodbasjki! <3
 
Hela AB tjejerna!
Alla tjejerna <3

Muuumsigt!
Det här åt vi på Barista, mums!

Middag
Mmm Dinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post?

Blogg?

Det du har att säga:

Trackback
RSS 2.0